Cum este oare îngăduit, ca pe unele din făpturile lui Dumnezeu, create spre trebuința oamenilor, să le primești ca bine făcute, iar pe altele să le arunci, ca nefolositoare și de prisos? Nu este oare o lipsă de credință să învinuiești pe Dumnezeu că împiedică să se facă bine în ziua sâmbetei? Nu merită oare să-ți fați joc de cel ce se mândrește cu ciunitrea trupului, ca de o mărturie de alegere și că din pricina asta este iubit în chip deosebit de Dumnezeu? Cine ar socoti o dovadă de cinstire a lui Dumnezeu sau nu mai degrabă o nebunie observarea mersului stelelor și lunii, pentru a ține lunile și zilele, ca și împărțirea planurilor lui Dumnezeu și schimbările timpurilor după poftele lor, spre a socoti unele zile, zile de sărbătoare, iar pe altele zile de jale?
(Epistola către Diognet)
nu prea am inteles unde bate acest scriitor!
Unde mai interzice Dumnezeu sa se faca bine de Sabat, cand Hristos a facut bine de Sabat????