uzanc narasumber seminar nasional novel online seutas tali code security hacker indonesia komunitas it berita terbaru hari ini kabar banten radar banten hari ini aplikasi online shop jasa pembuatan website jasa seo model baju batik baju muslim couple baju busana muslim service komputer teknisi komputer service laptop jakarta paket internet murah provider internet terbaik di indonesia usaha warnet cara memakai hijab kerudung jilbab apa itu hosting hosting termurah free hosting jual dvd bokep jual dvd bokep murah jasa download kebaya modern sandal wanita busana muslim bokep download video bokep download video bokep korea anis merah download gratis suara kenari suara kenari mp3 free download ternak lele lele sangkuriang budidaya lele dota wallpaper gosugamers dota 2 dota 2 market wallpaper dota dota 2 wallpaper dota 2 update anyaman pandan topi bambu pengrajin topi
haji dan umrohbiro haji dan umroh pluspaket haji dan umroh plus wisata di bantenliburan ke pantaipaket tour travel banten umroh serangbiro umroh pluspaket haji dan umroh berita bantenrakyat bantenpendekar banten okezonejual mobil bekastoko online gratis komunitas itstaff executive komunitas hacker bangdjocerita dewasafoto abg bugil serang kota terpupuskan jasa seo sewa mobil murah jakarta jasa mobie tangsel tampilan bagus belajar seo seo murah dota 2 indonesia ternak lele google bot Data Maya dealer motor bekas prabotan rumah kicau burung verza indonesia community digital telekomunikasi dihina telekomunikasi kursus seo wajar aja pantai sawarna pantai anyer liburan ke pantai seo jakarta terpusatkan appacer orang sunda xone shop indonesia perabotan rumah resep makanan distributor tas rangsel pantai tanjung lesung jual tinta printer kota rambah emping banten jual rumah info loker kali gua
Blog Archives

Cele trei praguri

Potrivit lui Ghislain Lafont, creștinismul occidental a traversat cel puțin trei praguri din punct de vedere conceptual. Aceste puncte de cotitură, numite și „praguri ale modernității”, sunt descrise în lucrarea O istorie teologică a Bisericii (Deisis, Sibiu, 2003). Iată-le: Pragul ANTROPOLOGIC Corespunde sfârșitului <>

Tagged with: , , , , , , , , , ,
Posted in Istorice

Homo oeconomicus

Cam acesta ar fi supranumele omului (post)modern. Potrivit definiției oferite de Jean-Claude Guillebaud, acesta „este individualist, este independent de toate apartenențele sale culturale sau sociale.” O astfel de supremație se sprijină pe teoriile utilitariste mult șlefuite de-a lungul timpului. În spiritul acestora, <>

Tagged with: , , , , , ,
Posted in Citate

„Omul modern trăiește scandalul libertăților și al inimii” (4)

Continuare de AICI: Nu te dezaprob și nu i-aș dezaproba nici pe ceilalți, chiar dacă ar fi oaste și biserică, iar nu singuratici. Nu vă dezaprob, chiar dacă m-aș geme că trăiți într-o lume gata făcută – și care nu <>

Tagged with: , , , , , , , ,
Posted in Citate

„Omul modern trăiește scandalul libertăților și al inimii” (2)

Continuare de AICI: Să-l reînvățăm dragostea, am putea spune așadar; Și cum orice dragoste adevărată este, până la urmă dragoste către Dumnezeu, să-l restituim credinței. Dar iată, aici se despart apele. Vorba lui Augustin este adevărată, dar abia în dezmințirea <>

Tagged with: , , , , ,
Posted in Citate

„Ne afectează creștinește!”

Așa sună protestul unui locatar anonim din Iași. Blocul în care locuiește fusese reamenajat. Mai ales fațada. Peste zugrăveala decorativă, o anume fundație (pe numele ei Edrom), aplicase versete biblice după cum se poate remarca în fotografie. Și uite-așa, toți <>

Tagged with: , , , , , ,
Posted in Eseuri

TMD și TBD: două boli ale modernității

Citind Stările sufletești. Învățarea senitătății, scrisă de Christophe André, aflu despre doi viruși ai modernității noastre târzii. Nu e vorba de vreo boală fizică, ci de anumite maladii ale sufletului. Un fel de distorsionare a vieții personale și colective. Așadar, TMD: too <>

Tagged with: , , , , , ,
Posted in Filozofice

„Am lucrat pentru a ajuta să crească Pomul Cunoștinței”

Am lucrat pentru a ajuta să crească Pomul Cunoștinței, iar fructele pe care acesta ni le-a dat se numesc concepte și teorii. Or, ceea ce desemnează conceptul este privat de orice existență. Omul nu există, ceea ce există cu adevărat <>

Tagged with: , , , , , ,
Posted in Citate

„Încă 25 de lucruri în așteptare”

Grozav de hapsân feisbucul ăsta! Într-una din zile, deschizându-mi pagina, observ că încă nu i-am răspuns la multe întrebări. E vorba de acele detalii personale cu care ar vrea să se îmbogățească (să zicem), pe care mai apoi să le <>

Tagged with: , , , , ,
Posted in Eseuri

„Încetez, puțin câte puțin, să mai cred în umanitate”

Sunt oameni care încetează brusc să creadă în Dumnezeu. În ceea ce mă privește, observ că încetez, puțin câte puțin, să mai cred în umanitate. Foarte multă vreme ea m-a impresionat cu discursurile, legile, cărțile ei, dar încep s-o văd <>

Tagged with: , , , , , ,
Posted in Marturii

Modernitatea suspectată vs. modernitatea cuceritoare

Paul Ricœr obișnuia să-i numească pe Marx, Nietzsche și Freud: maeștrii suspiciunii. Cântărind cu propriile mijloace întrea tradiție din care proveneau, aceștia au ales să se îndoiască. Prin analiză, gânditorul francez ne-a furnizat această expresie devenită de acum clasică. Numai că, <>

Tagged with: , , , , , , , , , , ,
Posted in Istorice